Söndag morgon !!


Jaha då var det redan söndag :/ tråkigt tråkigt för det betyder att imorrn är det jobb igen och massa massa påf.. Fast ja det skulle väl komma typ 60pal lr nåt på höjden.. Så det kan vi väl ta på 3 dagar lr nåt.. Sen verkar det som vi ska jobba hela nästa helg + veckan och denna veckan :O men jag sa redan i fredags att jag inte kan nästa lördag eftersom jag flyttar då så jag slapp tack och lov. Men jag förstår inte riktigt hur dom/hon tänker för på fredag ska vi ju ha kick off och även gå ut och äta och dricka gott, ska vi sen orka gå upp och jobba till kl 7 på lördagen? :S jag blir förvirrad !!


Idag ska jag mest slappa sen vid 18 tiden ska jag passa Zara och Nicole <3
Sen kanske älsklingen skulle hämta mig :)

Vad ska ni göra idag??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0