Onsdag morgon !!


Har nog äntligen fått sova ut en del.. Eftersom jag vaknade av mig själv vid kl 5.. Vilket är skönt :) Men sen somna jag om den sista timmen också. Idag kommer det nog riktigt mycke varor så man har att göra.. men hoppas vi är snabba idag också så vi arbetar bort det snabbt :)

Snart dax att åka till jobbet. Sedan ska Johan hämta mig efter så ska vi köpa färg för jag kunde inte bestämma mig för vilken kulör riktigt så.. Sen ska vi inom lite andra affärer och handla lite.. Och kolla på tapeter för vi har ingen aning vad vi vill ha i köket... Även golv till köket och hallen ska vi titta på eftersom när vi rivit väggen på lördag är det hög tid att börja lägga golvet iaf :) Hoppas det blir snabbt gjort alltsammans.


Thingeling !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0