Måndag !


Idag var jag ledig så vi sov rätt länge och sedan stack vi och storhandlade :) Efter det så åkte vi hem så packade vi upp allt och sedan så käkad vi hamburgare.. Efter det så åkte vi hem till Johans föräldrar för vi skulle hämta den saken till internet så jag med kunde få det till min dator .. Så nu har även jag internet *wiiee* Efter det åkte vi hem och jag började måla blått i köket :P Haha alltså färgen var sjukt fin men passade inte in i köket så nu vet vi det iaf.. Så imorgon ska vi åka och köpa ny färg och testa om det blir snyggt.. Bättre att prova sig fram ju ;) Tillslut blir vi väl nöjda får jag hoppas.. haha...
Sen nu ska vi sitta och datanörda oss en stund innan vi ska sova.. Fast att klockan är mycket men ja vi är lediga imorrn också så :)


Såhär blev färgen i köket :P haha...
Så vi ska höra om syrran lr brorsan behöver blå färg någonstans :) För nu har vi ju en hel burk nästan som vi inte ska ha till något.. Och känns onödigt att måla om kontoret om vi kanske får en flicka senare för då måste vi ju bara måla om ännu en gång..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0