Kalaset.


Ja då var allt överstökat nudå :/ Lite tråkigt för det är så himla skoj med kalas. Tog lite foton som jag lägger in när jag hittat sladden till min kamera :) Vi blev 24 stycken så det var nice..

Dukningen:




Och här ser ni drakarna och vår fina soffa



Började med att Zara ringde runt 9:30 lite jobbigt eftersom vi la oss kl 4.. Men ja så kom hon över med bullar som hon hade gjort.. Så himla duktig :) Tack så mycket gumsi.. Efter det så stack hon hem så stack jag och älsklingen och köpte jordgubbar. Sen hem så städade vi en del och jag byggde ihop de sista 4 stolarna så nu är det också klart... Men ja det känns inte så skoj att ha kalas när man är helt hängig. Jag är ju fortfarande inte helt frisk och dom andra tyckte inte jag skulle jobba imorgon heller men jag vill prova och se hur det går iaf.. + att jag vill ju inte förlora massa pengar på att vara sjuk heller.. Aja efter jag var klar med stolarna så började jag fixa med tårtorna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0