Inflyttningen :)



Ja som sagt då, i lördags blev jag och Johan sambo <3 Så himla underbart måste jag säga.. Min bror + familj och även uffe kom till mig och mámma runt 10 så började vi lasta ner i Uffe´s släp.. Sedan kom älsklingen efter rätt lång tid för han skulle öppna i huset ¨till magnus och mickael så dom kunde fortsätta lägga om strömmen och riva klart väggen.. Men ja sen kom han så fyllde vi hans släp också och det var perfekt med plats så alla sakerna kom med första rundan,,
Så åkte vi dit och tömde av allt sen kom linda + familj en sväng och hälsade på så stack jag och mammi och köpte bullar och lite sådant så alla fick nåt att äta :) Sedan kom Johans pappa för han skulle hjälpa till lite han med + vi skulle åka och köpa golv med honom.. Sen kom Johans mamma Susanne och hans mormor och morfar och hälsade på så fick vi en blomma och 500kr på ikea,... verkligen jätte snällt :)

När vi fick blomman bara tittade vi på varandra med chockade miner,,
Hur ska vi klara av en levande blomma??!! :O


Sen etter ett tag bäörjade folket dra sig hemåt så då stack vi och köpte ett ursnyggt golv :)
Sen fortsatte dom göra klart öppningen och väggen som vi ville ha ändrat... Blev såååå himla snyggt alltså !!!


Så här blev det iaf.. man ser tyvärr inte så bra men det blev iaf en jäkla skillnad.. Man ser i golvet hur mycke vi tog bort sen tog vi bort en del på andra sidan också :) Så allt blev mycket ljusare och större..


Tror inte jag har någon före bild på just öppningen här men ska försöka se om jag kan hitta en sen någon dag när allt börjat lugna ner sig..


Kommentarer
Postat av: Sofi

Grattis grattis till allt :) Ser jättefint ut.. Och jag hoppas ni ska trivas.. Men det kommer ni säkert!! :))

2009-03-10 @ 12:43:28
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0