Hemma !


Har precis kommit hem från jobb och IKEA.. Älsklingen hämtade mig direkt efter jobbet så stack vi till IKEA för att köpa vår tv/bokhylla sak.. Hahaha... Alla delar fanns utom själva lådorna. och den stora hyllan skulle hämtas i det andra lagret så ja dom skulle stänga precis när vi stod i kassan så älsklingen ska hämta den + dom sakerna som var slut sen på tisdag.. Super fint kommer det bli iaf... Vet inte om vi sätter upp den nu idag för jag är riktigt trött och ont i mitt huvud..

På jobb gick det bra förutom att jag fortfarande är hängig och lite förskyld.. Så jobbigt att prata så mycket i kassan så fick en klump i halsen som jag inte blev av med heller... Jobbigt... Fick stå och svälja hela tiden..

Aja nu ska jag ner och äta lite pizza rester från igår.. Skriver väl mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0