Gårdagen med flickorna !!


Mötte upp töserna vid pressbyrån vid Södervärn sen gick vi till Ica och handlade det sista inför kvällen sen hem till Mimmi. Super fin lägenhet har dom :) Så träffade vi ju deras underbara lilla kattunge Isma, Gaahh så sugen man blev på att själv skaffa djur. Nu när man flyttar finns det ju ingen som kan säga nej, mer än Johan men ja han vill ha en sån som rambo :P Men jag vet inte om jag orkar hund fast att jag egentligen vill ha en. Tror inte jag orkar gå ut och gå på morgonen !!

Sofia och Isma



Sen vad det dax att laga tacopaj. Ingen av oss är särskilt bra på laga mat och ingen hade gjort tacopaj innan. Men ja det gick riktigt bra och den var svin god...

Mimmi och Sofia


Tacopajerna
Fick göra två eftersom mimmi gumman inte äter kött :)
Blev hur bra som helst !!



Isma sötnosen


Dukat och klart :) Jätte mysigt !!!


Sen när vi ätit och pratat en massa så plockade vi undan för sedan var det dax för melodifestivalen och våran underbara efterätt :) Marängsviss !!



och så somna lilla Isma :)


Efter melo så tittade på film, blev Rent !! Faktiskt riktigt bra. Speciellt slutet..
Sen vid 24 tiden kom älsklingen och hämtade mig <3
Så lekte vi lite med rambo innan vi nannade. För sen skulle ju han upp vid halv 6 för att jobba :/

Tack för en super mysig kväll tjejer !!
Får göra det snart igen ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0