Riktigt slapp dag !!


Idag har vi bara tagit det lugnt faktiskt. Älsklingen steg upp rätt så sent eftersom han hade jobbar till 6 på morgonen och sen blivit terrad på telefonen hela morgonen.. Sen kom min kära mamma en stund <3 Känns så skönt när hon dyker upp och umgås lite.. Saknar henne som attans.. Och undertiden hon var här så kom syrran med töserna också en sväng så satt vi där ute och pratade en del innan alla gick igen..


Efter ett tag lagade jag mat så när vi satt och åt kom Magnus för han skulle låna Johans bil och tvärtom.. Så snacka vi ett tag sen körde vi inom maxi så vi kunde köpa dricka och jag var bara tvungen att ha CHOKLAD :O Sen nu är jag hemma igen och älsklingen är och jobbar.. Han jobbar till 4 i natt :/ drygt..


Och imorgon är det dax för mig igen att jobba 8-15 så det är soft :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, fick han kicken? Shit... Aha, förstår det. Änsålänge är det jag, Catta, Dennis, Tommy... blir säkert fler. Är det många från ert?

2009-06-02 @ 21:10:54
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0