Midsommar !!



Slutade tidigt idag i med det var midsommar sen cyklade jag så snabbt jag kunde hemåt med regnet jagandes efter mig. När jag kom hem stod mammi och Zara och vänta, älsklingen hade inte vaknat när dom hade knackat på så.. In snabbt så började mammi laga mat så dukade Zara och jag hjälpte till litegrann innan jag skulle locka håret :) Sen kom mormor lilla och strax efter det brorsan och hans familj.. Och sen syrran och hennes familj.. Så var det dax att äta :) Åhhh såå himla gott alltså.. Och proppmätt blev jag. Satt sedan och snacka massa och tjejerna spelade lite Wii och sådant trevligt. Sen blev det dax för jordgubbar, säger bara I LOVE <3 riktigt trevlig dag.. Sen vid halv nio ungefär började vännerna droppa in.



Töserna



Mammi och jag



En väldigt glad victor :)



Johan och Nicole



Nicole <3



Felicia och Victor



Brorsan och Vilma




Tack allesammans för en toppen dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0