Erikas student !!



Jakob och Benjamin kom hit lite innan jag slutat jobba så Johan hämtade bara upp mig så stack vi inom stan snabbt sen hem så bytade jag kläder sen stack vi MOT ERIKA !! Wiiee... Inte så många som hade kommit då när vi kom dit hon har ju haft öppet hus hela dagen så men kvällen skulle det vara party party med vänner så.. Hon blev jätte glad för klockan som vi hade köpt, men ja den var grymt snygg.. Sista i affären dessutom.. Sen började folket droppa in :) och till mat var det tacos, så himla gott... Kvällen var super rolig med massa nya människor och en super glad erika som tappat rösten :P Grattis igen gumman !!!

Tack för att vi fick komma gums :)


Kommer säkert bilder en dag när Erika skickat så.. Just wait and see !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för en underbar kväll! :) Har klockan på mig just nu, fast den är för stor änsålänge :P grymmesnygg! Puss!

2009-06-14 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0