4/6-09



Idag jobbade jag mellan 9-19 så därför jag inte skrivit på hela dagen.. men denna dagen har känts så himla konstig tycker jag även de andra på jobbet sa samma sak. undra vad det kan bero på ?! En del hade truckutbildning idag så min "gamla" kassaledare och två av grabbarna från förra butiken var där och skulle gå på den.. Åhh saknar dom såååå!! Dagen har gått rätt så sakta tyvärr förutom de 2-3 sista timmarna som var helt okej. Fast det kändes som vi fick ut en hel del påf ( varor) så får hoppas det var så också för imorgon skulle det komma 22 pall eller något sådant..



Imorgon har jag tagit mig ledig för vi ska på studentfest till Marcus och sådär, visst inte förrän 17-18 men vi ska iväg lite ärende med under dagen så.. Sen jobbar jag lördag och söndag..



nej nu måste jag rusa ner ska se film med älsklingen och robban !!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack! :D

2009-06-05 @ 09:36:09
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0