3år och 3 månader <3


Idag är det vår dag älskling
Vi har gått igenom så mycket både jobbiga och lyckliga stunder, och det har bara stärkt vårt band ännu mer. Är så glad att vi tog steget och flyttade tsm, helt underbart att du är det sista jag ser när jag ska sova och det första när jag vaknar ♥ Har aldrig varit lyckligare.. Du är det bästa som någonsin hänt mig älskling. Tänk att vi ska leva resten av livet tsm ? Finns ju inget bättre !! Längtar tills vi är en egen liten familj och har en liten Johan lr Sanna springandes här :)
Älskar dig <3


Sanna ♥ Johan



Du är så söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är det finaste jag har
Vill alltid ha dig kvar
Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer om varje natt
Du är det bästa jag vet
Ska älska dig i oändlighet  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0