Sjöbomarknad och Östersjöfestivalen !



Nu har jag ju inte skrivit på några dagar så tänkte jag uppdaterar lite nu och lite imorgon för jag är riktigt trött just nu så tror inte jag orkar skriva allt på en gång. I torsdags steg vi upp och åkte till Sjöbomarknad, väldigt fint väder så det var härligt att gå där. Dock hittade vi inget att handla :/ lite trist faktiskt.. Sen träffade vi upp syrran och hennes familj så åkte jag en karusell med Zara och sen fick älsklingen åka en med henne och sist så åkte jag en till med henne och Emilia :) riktigt skoj. Men sen fick vi bråttom för klockan hade hunnit bli 16 så fick åka hem snabbt och packa in alla sakerna i bilen sedan hem till älsklingens familj och hämta upp hans lillebror och Benne. Vi skulle även ta båten med oss upp till Karlshamn så. Riktigt segt dock.. Men tiden upp gick ändå hyfsat snabbt eftersom jag somnade. Sen väl uppe så åt vi tacos med Micke, Josefin, Magnus och Erika. Tack för maten riktigt gott !! Sen bar det av mot festivalen så blev vi stoppade av polisen eftersom killarna gick med cider i handen, man fick inte ha det på allmän plats o.s.v. Men sen fick vi gå igen tack och lov så träffade vi på grabbarnas mamma och morbröder och några till från deras släkt.. Efter lite snack där gick vi vidare till ett trevligt öltält med live musik, stannade ett tag sedan skulle vi leta upp ett nytt ställe men så stannade vi till vid båten där deras släkt festade lite så blev de att vi stannade där till runt 2 tiden sen var vi trötta så vi stack hem och la oss :) Trevlig dag och kväll !!

Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

älska festival:D

http://mariaelisabeths.blogg.se

2009-07-18 @ 21:14:15
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0