Sista dagen i Göteborg !


Vi steg upp runt 9 och började packa ihop en del, tog en paus för att äta frukost och sedan packa ner förtält och allt annat. men vi var klaar vid 10:30 så det var rätt lugnt. Så åkte micke och jose, Magnus och Erika ner mot blekinge eftersom dom ska vara där hela veckan. Och Susanne, jag, jakob och Johan stack till stan för att gå där en runda. Och Rolf och mattias stack till mattias för dom orka inte gå i stan. Riktigt mycket affärer där faktiskt men hade inte ork att gå igenom dom så vi flaxade mest omkring jag och killarna. och susanne gick för sig själva. Sen käkade vi Burger king och efter det mötte vi upp Susanne så skulle hon bara till en affär till så vi gick och väntade i bilen sålänge :) När hon kom tillbaka åkte vi hem till mattias för att hämta upp dom två och sedan bar det av mot Malmö.. Vet inte när vi var hemma faktiskt men vi ducka och bytade kläder och sådant sen stack vi till maxi och köpte dricka och lite mat tills imorgon. Och nu har Robban kommit så blir det antagligen film nu snart..


tack för denna helgen :) Synd vädret sög bara !!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan - det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

2009-07-13 @ 20:52:21
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0