Jäkla ligister !



På vägen till och frn jobb ligger där ett hus för sig själv typ och faktiskt trevliga folk som bor där, dock verkar som bara bo där ibland. Men så nu när jag cyklade hem idag så hade någon slått sönder alla fönster på deras husvagn, deras post låg över hela cykelvägen och så tittade jag in mot huset så hade dom slått sönder massa utanför och slängt omkring det och ute på cykelbanan låg först ett modellplan helt sönder och när jag cyklat ännu en bit låg där ännu ett helt sönder. Synd om dom när dom väl kommer hem :/ jag tänkte först stanna och iaf ta undan lite men jag va rädd att någon annan kanske skulle tro att de varit jag som gjorde de ellet nåt. Man vet aldrig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0