Första lediga dagen :)



Har ont i huvudet :/ skulle vilja sova mer men ska snart iväg och köra. Nervös som attans ju eftersom nu var det typ mer än 1 månad sedan jag körde. Trist när det blir så känner mig som en noob igen. Men ja det ska väl ändå gå bra hoppas jag, nu har jag en del tider iaf så det är soft. Ska betala dom lektionerna jag beställde sist idag, blir en hel del pengar tyvärr men man lär sig iaf på rätt sätt direkt och hela tiden. Usch usch ja jag är riktigt nervös känns som jag glömt allt, hoppas jag kommer på det när jag väl sitter i bilen. Sen efter det ska jag träffa upp syrran och handla lite men det går super snabbt för sen ska jag hem och bort till brorsan och hämta färgen han hämta till oss och även en sådan borste man kopplar på högtryckstvätten för göra rent plattorna där ute..


Vad sker hos er idag?

Kommentarer
Postat av: Anny

Du e duktig Sanna:) ska också börja köra på allvar snart... måste fan:D. haha. lycka till.:D du lär klara det galant:) puss

2009-07-09 @ 12:33:37
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0