Väljer kille efter ens pappa?!





Läste i en sån där skvaller blaska på lunchen på jobbet idag om att oftast väljer man partners som liknar ens föräldrar :P Haha... Tjejer väljer killar som liknar ens pappa och killar väljer flickvänner som liknar deras mamma... Förutom om man haft/har en dålig relation till föräldern fast även där finns vissa undantag så sån Angelina Jolie, hon har valt Brad som liknar hennes pappa en del fast att hon inte alls har bra relation med honom.. Men ja i mitt fall håller jag med om att man inte väljer efter ens pappa iaf inte om man har en kass relation, har ingen direkt kontakt med min pappi och Johan liknar inte honom ens 1 % :) Så det kanske stämmer ?!?!

Liknar era pojkvänner/flickvänner er pappa/mamma?? :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Freddie liknar inte min pappa nä, haha!

2009-01-13 @ 20:56:32
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0