Söndag kväll :)


Slutade 15:30 vilket var super nice och dagen gick jätte snabbt på jobb. Sen köpte jag BK så hämtade älsklingen upp mig. Så stack vi hem till mig o käkade me mamma och uffe.. Och bar upp mammas nya spis :) Efter maten blev de massa mys och så <3 Sen har vi hunnit kolla på 2 filmer... Titta hon snackar (eller va nu 2an heter) och strarkey and hutch, har dock sett dom innan men dom är rått roliga så.. Sen nu ska vi krypa ner o mysa till ännu en film. Rktigt härlig mysig kväll idag <3 Tack min ängel <3




Kommentarer
Postat av: Marie

TACK! :D (du behöver inte ta åt dig, jag bara avreagerade mig:))

2009-01-18 @ 23:36:24
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0