Sista vecka !!


Detta är min sista vecka i denna butiken :( sorgligt, har varit där ett år och några dagar och står alla jätte nära.. Dom får en verkligen att trivas och ha kul på jobbet... Vissa av dom kommer jag typ inte höras av alls mer om jag inte hälsar på men några av tjejerna i min egna ålder har jag ju på msn och sådär.. Så hoppas man även kommer träffa dom på fritiden iaf.. Sen är jag ju lite nervös för den nya butiken med tänk så är det massa torrbollar där?? Här skämtar vi om allt möjligt, grovt och icke grovt men tänk så råkar man säga nåt sånt där :O Nej usch hoppas det kommer bli så som vi har det här... Man kan prata om allt med alla riktigt soft :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, shit vad jag kommer sakna dig! (och de andra med :/)

2009-01-25 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0