Onsdag!!


Jaha nu är man uppe och snacka om vilken jävla migrän jag har :( Hade jag vetat detta hade jag gått upptidigare och ringt jobb för det känns int ekul att behöva dels stå i kassan massa + vara på jobb tills 23 med denna huvudvärken :( Kan knappt hålla ögonen öppna så ont det gör.. Jäkla piss..  Och så är det bara onsdag också tiden går så sjukt sakta, vill bara tiden ska snabba till lönen.. Och jag skulle egentligen vilja vara ledig lite innan jag bytar butik men nej då jag är schemalagd ända tills dagen innan hur kul är det .. Hela den helgen sen på måndagen börjar jag på de nya och ska jobba där varje dag utom helgen ^^ kommer vara trött och grinig kan jag ju säga...

Nej måste kila till bussen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0