Lite allmänt !!!


Dagen: Jobbet gick helt okej idag men nästan inget folk sista timmen jag jobbade så var lite drygt i kassan :/ Men förutom det så var det soft.. Sen kom jag hem så åt jag middag med mammi, mysigt att vi gör det så ofta nu :) Sen har jag slappat och mamma mår dåligt :/ sen kollade vi på tvn tsm det var något program om Phuket, en del av sakerna kände jag ju igen iaf från när jag och älsklingen var där i sep/okt förra året...

Huset: Ja vi hade kunnat "få" huset om vi gått med på det priset dom har gett som förslag till oss nu. Men vi ska se om vi får ner det lite till :) Dom hör väl av sig imorgon får vi hoppas. Annars tar vi väl säkert det priset dom sagt men ändå det är en princip sak ;) Men guuud va underbart och uppspelt blir man av att tänka hur man vill ha det och vilka färger och möbler o.s.v.... Känns verkligen som vi kommer köpa de nu i veckan lr helgen <3

Nya butiken: Åker till Skara den 2 Feb 7:00 ungefär. Och stannar där tills torsdagen, kanske fredags morgon :) Ska nog bli intressant men undrar vad man gör där på kvällarna ?!? :O

Hälsan: Mår väl helt okej, mått lite illa nu sedan förra veckan och då hade jag även en brännade känsla i halsen så dom andra trodde det var halsbränna, har aldrig haft de så ingen aning. Men eftersom jag fortfarande mår illa så är de nog inte det iaf :/ Skumt iaf.. I mellanåt är det jätte jobbigt och känns som allt man har i magen ska komma upp men sen i mellanåt känns de inte alls.. Skulle vilja va hemma från jobbet men tror inte det finns någon dom kan ringa in då Tessie och Sofie är på semester, Anna går i skolan och Tomtom är i lumpen sedan har vi inte fler sådär... Kanske fatmire kan hoppa in men det är inte förrän efter 3 liksom :/







Kommentarer
Postat av: sannie

fin blogg

2009-01-22 @ 10:58:29
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha och jag bor för långt bort :p

2009-01-23 @ 11:50:45
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0