Fredag !!


Nannade ju med min ängel i natt så ville verkligen inte resa mig :/ Men ja vi fick ju gå upp eftersom jag skulle jobba. Så vi käkade frukost snabbt sen körde han mig till jobb <3 Jobbet har gått hyffsat smärtfritt men tror jag fått halsbränna lr så är det något annat jäkla skit jag råkat få.. Mådde rätt kasst iaf men det fick gå ändå .. Sen promenerade jag hem, helt okej väder så :) Sen käkade jag middag med mammi, blev fyllda fiskar med potatis och smällt smör... Sen nu sitter jag och kollar lite på radhus och sådär, fanns ett annat som är snyggt men tror inte värmen ingår så skrev och frågade så får se om jag får svar på måndag lr nåt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0