Fredag!


Vaknade ännu en dag med huvudvärk så jag stannade hemma från jobb. Efter att ha vilat till 13:30 så steg vi upp och åt lite frukost och sen duscha jag medans hunny bunny spelade lite... Sen åkte vi inom  Rusta så jag kunde köpa underläggen som jag ville ha ;)  Innan dom tar slut ju,,,  Sen nu är vi hemma hos honom, såringde jobb precis för  Anna ville byta tid med mig  imorrn + fråga om jag vill jobba på söndag och ofc att jag vill :) De ger ju mycke pengar så yes thanx :) Haha.... Aja mer vad som  sker idag vet jag inte blir väl slappa sen ska brorsan höra av sig om vi kan komma ikväll efter mamma slutat och titta  på lille victor :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Undra om du har hittat mig?

Så då jobbade du för mig i helgen då... Eller iaf på söndagen. Stackars mig som var sjukling :( Kram!

2009-01-11 @ 22:18:04
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0