Äntligen!!


Äntligen hemma, varit en dööö trist dag på jobb.. Inte jätte mycke att göra speciellt inte de sista timmarna :/ Typ inget folk sedan kl 6. Men ja sen kom mammi och hämtade mig <3 Så har vi ätit middag och nu slappar jag innan man ska sova..



Och det ser ut som vi kommer få radhuset :) Längtar som fasiken till att bo med min darling men sen ändå sorligt att flytta hemifrån mammi :/ Det är mest det som ger mig ångest att jag vill ge henne allt jag kan och verkligen ta hand om henne och skydda henne mot allt ont och det kan jag inte om jag bor där och hon här :/ Skulle vilja ha henne närmre så jag tjatar att hon ska kolla på 2an som ligger i närheten där borta :) Hoppas att hon ger sig tillslut och iaf tittar på den...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0