50års kalas !!

Älsklingen hämtade mig efter jobbet så stack vi inom och köpte jätte fina blommor (glömde tyvärr ta foto på dom) Sen snabbade vi oss till kalaset. Så var vi sist som vanligt eftersom kalaset började 15 och jag slutade 16 så.. Men men så käkade jag och älsklingen lite innan det var dax för efterrätten. Sen mös jag en massa med nicole <3 Åhhh vill så gärna ha barn nuuuuu!!! Så satt vi och snacka massa om radhuset o.s.v.

Så hade dom en tavla till minne av denna dagen där alla skulle rita vad dom ville på :)
Och här står jag och håller på att måla, målade flaskan med glaset :)
Syrran och hennes familj gjorde dom där händerna i mitten och brorsan gjorde bilen :P haha..




Hahahahahaha så tjusig ;)

Ja sen stannade vi ett tag till så mös jag sista studen med Nicole <3 Och sedan åkte vi hem till Johan och snackade lite med hans föräldrar som kommit hem från alperna idag :) Och så kollade vi på Miss secret agent 1 där hemma.. Sen stack vi till Maxi så köpte jag massa frukt och sedan hem så kollade vi på Miss secret Agent 2 som slutade nu ungefär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0