23/1 - 09


Dagen: Ja idag så blir det lite ärenden
med mammi <3 Ska kolla på köksluckor,
kamera och kanske in och kolla på lite
tapeter :) Ska bli skoj och så kan man
fantisera lite ang radhuset, mäklaren
 är på semester till den 4 feb så lär ju
inte veta förrän då tyvärr.. I natt
drömde jag att nån annan köpte det,
riktigt jobbigt. Så hade jag en jäkla hund
med mig som hade mens och mensa
ner överallt, och så bölade jag och
gick in i radhuset och snackade med
den som köpt de att typ om hon
ångrar sig så köper vi gärna de o.s.v.
och så böla jag hela tiden :P Sen hade
hon en gay som hjälpte henne
inreda så hjälpte jag honom och sånt
med det :S innan jag åkte vidare med
min mens hund... haahahaha drömmar
kan vara så sjuka...


Hälsa: Har blivit förskyld tror jag, känns iaf lite som det.. Men än så är det okej... Mår dock fortfarande illa också :/


Resor: Vet inte om det är slöseri att beställa en resa nu när vi kanske köper radhuset :/ Vi behöver ju egentligen alla pengarna till att inreda och sådär.. Men hade varit så skönt med lite semester iaf sen i mars när vi har vår 3 års dag <3 Annars får det bli en weekend resa bara till London lr nåt, hade också varit skoj :) Mamma kanske ska åka med Uffe till Thailand nu den 28e, hon ska ringa jobb snart och se om det går att ta semester. Isf är hon borta 14 dagar och jag kommer vara rent ensam här :O ;) .... hehe...


Kvällen: Ja alltså vi kan inte bestämma oss om vi ska åka upp till Ola idag och festa eller imorgon.. Idag skulle det inte vara så jätte många och vara där hemma och kröka... Men imorrn skulle det nog vara fler + isf skulle vi ut på en pub också.. vet inte vilket som är roligast... Vi ska snacka med dom andra sen ikväll om hur vi ska göra, vilket fall slutar inte Robban förrän 7 så ska iaf vänta på honom om det blir idag... Vilket som hade säkert varit roligt :) Så boysen får bestämma...


Kommentarer
Postat av: Egoina

budskapet kom fram iallafall! _:)

2009-01-23 @ 11:39:38
URL: http://egoinas.se
Postat av: Egoina

vad gulligt skrivet!

2009-01-23 @ 11:57:39
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0