Utmaning !

Sofi har utmanat mig i nått annorlunda & kul =)

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.
(Du ska alltså skriva vad du tycker om det jag radat upp på min lista, sen skriva en egen)

Sofi´s lista
Hon har alltså listat 5 maträtter som hon tycker är oätlig.. Och sen ska jag efter varje rätt skriva om jag hade ätit det :)

1) Kaviar i alla dess former: Om jag hade varit tvungen så fine, skulle dock aldirg köpa de själv.
2) Leverpastej: Går bra till gurka, men inget jag ätit på några år nu.
3) Musslor: Aldrig i livet jag skulle stoppa de i munnen !!!
4) Rotmos: Nej nej nej inget för mig
5) Getost: Inte det heller nej

Min lista över otätlig mat
Denna lista ska alltså ni som jag utmanar kopiera, sen skriva vad ni tycker om maten..

1) Sniglar
2) Friterade gröshoppor
3) Anka
4) Potatis
5) Kåldolmar

Jag utmanar: Marie , JosseMalin, Natta och vem som vill !!!

Kommentarer
Postat av: Sofi

hihi :D

2009-02-19 @ 23:19:07
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Josse

Nu har jag gjort den :)

2009-02-23 @ 13:56:06
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0