Tror ni mamma blir glad ??



Imorgon kommer min kära mamma hem och hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag haha.. Vi ska ta ett ryck sen och städa, diska och kasta skräp. Men eftersom vi bor på 4e våningen och inte ofta går ut på den sidan där soprummet är så drar man ju sig för att gå ner bara för kasta skräp. Och sen har vi ju möblerat om lite i storarummet eftersom vi ville koppla in våran egna tv och se film och våran hemmabio.. Men nu när vi åt middag såg jag att mammas ena blomma råkat dö :(


Så här ser det ut just nu !!!


Disken för igårkväll och idag !! men snart ska den bort...

Älsklingen mitt inne i allt :P

Kartonger och mög överallt !!

Skrääääp !!!


Haha fy jag skäms över skitet men det har faktiskt varit städat fram till i söndags, men efetr där har vi slackat lite ;)

Kommentarer
Postat av: Anny

aja men Sanna då hahahaha.:D E de lungt om jag länkar dig i min blogg? puss tack för dina komentarer:D

2009-02-19 @ 22:19:05
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0