Sovmorgon?


Hmm ja egentligen skulle jag ju ha sov morgon idag men vad händer?! Jo något pucko ringer hit.. Säkert en jäkla försäljare lr nåt, dom borde fan ha bättre tider så dom inte ringer och väcker folk. Jag blir galen på sånt här när jag äntligen skulle få sova ut. Men aja nu har jag längre tid att slappa idag innan jag ska träffa Mimmi och Sofia :) Trodde vi skulle hyra Twilight men den fanns tydligen inte i videobutikerna än :/ tråkigt för alla tre ville jätte gärna se den.. Den är ju så sjukt bra eller vad tycker ni?


Usch man ser ringarna under ögonen så sliten jag är :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med, säljare ska fan ha lite gränser, fin blogg!

2009-02-28 @ 10:14:50
URL: http://maisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0