Söndag idag !!


Vaknade för ett tag sedan så har jag ätit frukost, slängt in tvätt i maskinen, diskat (vi har ingen diskmaskin) och torkat borden och lite sådant så nu ser iaf köket bra ut igen..  Bara dax att ställa tillbaka alla möbler på sin plats i storarummet sen... På onsdag kommer mamma äntligen hem <3 Som jag har saknat henne, helt sjukt... Och så flyttar vi om typ 3 veckor så då vill jag ju ta vara på tiden med mammi <3 Annars vet jag inte riktigt vad som sker idag, magnus kanske ska komma och snacka lite förstärkare med johan nu när vi har vårt hemmabio system :) och så ska johan hem och hjälpa sin mamma med hennes dator.. Efter det har jag ingen aning men det blir väl att slappa och njuta av ledigheten för imorrn börjar allvaret igen :/




Älskar dig mammi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0