Home sweet home!!




 Usch denna dagen har gått så sakta. Fast att vi har så mycket att göra och vi är igång hela tiden så blir det ändå att tiden går jätte sakta, iaf fram till lunchen mellan 12:30 -13:30 sen går tiden rätt snabbt tills vi slutar 16:00 :) Och idag var Lisa från huvudkontoret där och gick igenom personec och imorrn är det vår tur att lyssna.. Kan ju en del redan men kanske något man missat ?! Sen så var ju Mimmi tillbaka idag :) fast hon hade fått en spricka i foten så hon fick larma kläderna så jag och christina tog upp varor och det gick riktigt snabbt :) skönt !! Aja annars idag sker nog inget mer än att jag ska ta det lungt sen får jag väl laga någon mat tills mamma slutar vid 20:00 tror jag eller om älsklingen ska komma en stund så kan vi köpa något att äta ;) hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0