Hemfärden !!!


5/2-09

Vaknade av att Katarina knackade på min dörr för att lämna tillbaka min borste... Så gjorde jag mig direkt klar och gick ner för äta frukost :) och katarina blev helt förvånad och sa - skojar du med mig? jag bara vadå? Att du redan är nere sa hon... hahaha ja jag är ju rätt snabb faktiskt.. Lika bra ju... Sen kom även Mimmie och Christina ner så käkade vi och snackade lite sen stack vi upp och hämtade våra saker och Sofia sedan checkade vi ut från hotellet...Sen åkte vi iväg !! Stannade två ggr på vägen hem, och Mimmie började må kasst på vägen så ja tillslut satt vi andra 3 där med 2 sjuklingar :/ Minns inte när vi var hemma dock, men sen kom Johan så stack vi inom Jula så snackade jag me mina nya kolleger som praktiserade där + de gamla :) Så köpte jag spotlighten till syrran och sedan köpte vi BK.. Åkte hem här och tittade på tvn och käkade och mös massa sedan lämnade han av mig hos syrran innan han stack till jobbet ... Så kollade vi tv och snackade massa och jag mös med Nicole <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0