Haha !!



Jag och Dragan stod och mobba varandra !!
Jag bara: Ahhh jag blir galen på dig !! Sen efter typ 3 sek, är du gift??
Så både han och Katarina började as flabba åt mig..


Jag som bara skulle fråga för säga att de är synd om henne :O



Hannes kallade Sofia för fialotta
Jag- HAHAHAHAHA typ så säger min mamma ibland till musen..
Alla brast ut i skratt..
Hannes - Retar man fialotta blir hon helt till sig..

Hahahahaha han mena ju Sofia men man kan tolka de lite annorlunda med :P



Kanske bara vi som har sån kass humor ?!? haha.. Men sen kan vi skylla på att vi är sjukligt trötta också !!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha...allt kan nog tolkas lite hur man vill? Torr humor jag har...

2009-02-21 @ 15:01:42
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0