Gårdagen med the girls :)



Först jobbade vi och var duktiga som vi brukar.. eller hur mimmi? ;)




Världens goaste mimmi :)


Sedan var det dax att sälja Admir :) Någon som vill köpa??




Efter jobbet hoppade vi in i bilen och lyssnade på massa gamla goa låtar man inte hört på evighet. Riktigt roligt !!
Så som


Fast denna hörde vi på engelska men jag föredrar den på svenska ;) hahaha..

Sen efter ca 45 min var vi hemma hos Sofia :) Jätte sött hus och superfint hade dom där inne..
Så satt vi och snacka en del och gick såklart runt och tittade i alla rum. Sen bestämde vi oss för att åka och köpa pizza och kanske hyra Twilight. Så gick vi in i billingholms lilla videobutik.. Hahaha en hylla filmer så tyvärr hade dom inte fått in den så vi åkte till bjuv men fanns inte där heller :/ Så blev ingen twilight.. Så köpte vi med oss pizzan hem..
Jag tog en calzone !!



Så tittade vi på film undertiden men nu är jag för trött för att minnas namnet :/ Och sedan käkade vi chips och tittade på not another teen movie tror jag det var.. Så kom sofia´s ena tjejpolare och hennes dotter en stund.. Sen gick dom efter ett tag och när filmen var slut så gick vi och la oss.. Så snackade jag med älsklingen i tele en stund <3 jag låg ändå i ett annat rum så höll inte dom andra vakna iaf :) Sen somna jag som en stock,...

Kommentarer
Postat av: Mimmi

AHHAAHH.. så het jag är.. nooot... lilla vän vi ses imrong:) pussss

2009-02-26 @ 19:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0