Första dagen på jobb, upp till Skara !!

2/2-09

Började med att gå upp runt kl 6 och duscha snabbt och gjorde mig klar. Sedan väckte jag min ängel <3 Så han kunde köra mig till nya butiken där jag skulle möta upp alla mina nya kolleger och chefen innan vi skulle åka upp till Skara... Ju närmre vi kom den nya butiken ju mer nervös blev man, undrade ju vad det var för kolleger man skulle få, om någon var i min ålder o.s.v. Så när vi kom fram stod alla i en ring :P haha.. Så jag fick gå runt och hälsa på alla och sedan väntade vi in dom 3 som var och hämtade hyrbilarna vi skulle köra upp med. Sen när även dom kommit så fick alla presentera sig själv lite kort och de flesta var runt min ålder så.. Sen gick vi in och kikade på butiken (där fanns inte ens hyllor än) Sedan bar det iväg... Jag åkte med Torsten(som körde), Katarina och en som heter Peter... Trevlig bilfärd... Vi var sedan framme runt 12 tiden och då mötte vi Lisa och så åt vi lunch där på vårt hotell.. Några rum var klara men några inte så vi fick vänta :/ Efter lunchen stack vi till huvudkontoret och mötte massa andra män/kvinnor som informerade  om affärsideén, historia sen lite annat smått och gott.. Sedan provade vi ut kläder, förutom vi som redan visste vilken stolek vi skulle ha :) Sedan åkte vi tillbaka till hotellet och åt middag där vid 18 tiden.. Så käkade jag hamburgare med jumbo pommes :) Gotti gott...  Sedan satt v där och prata en massa och sedan åt vi även efterrätt vilken var sjukt god :D hehe... Efter maten så bestämde sig vissa för att gå upp på rummet och vissa stannade och umgicks lite, jag gick upp eftersom jag var sjukt trött efter att ha jobbat helgen och sedan direkt upp där på måndagen liksom...


Riktigt tjusiga hotellrum fick vi, och vi slapp dela rum med någon så alla (nästan) hade 2 sängar i sina rum :P haha.. Och måste bara skriva det att sängarna var så jäkla sköna så man knappt kunde fatta det... Åhhh asså måste hitta en sådan skön säng sen när vi flyttat in :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0