En rolig affär!!


Har ni varit inne på Cool Stuff någongång?
Tydligen fanns dom i Malmö såg jag på hemsidan i förrgår så idag hämtade syrran, Zara och Nicole mig efter jobb så stack vi in och glodde lite och jag köpte en sak jag ska använda på alla hjärtans dag till en sak. Kommer sätta in bild efter den dagen så..




Mellan centralen och Stor torget ligger den :)


Sen gick vi ut i bilen så Nicole kunde få lite välling <3




Sedan gick vi in i en som heter Tiger, hade aldirg varit där men det fanns massa små prylar och lite sånt skoj.. Jag köpte sallads bestick med smileys :) och presentpapper för nu börjar ju alla kalasen igen..



Sen körde dom hem mig så nu ska jag slappa till älsklingen ringer och säger att han slutar så sätter jag på maten :) Ska äta kyckling, ris, salld och brunsås ...


Kommentarer
Postat av: Malin

sv; haha... det är ju inte hela världen =) allt bra med dig? =9

2009-02-12 @ 18:53:16
URL: http://munin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0