Det bästa som finns !!


Det är barn, jag älskar barn så otroligt mycket. Och jag vill själv ha en stor familj men om man ska ha det så ska man veta att man har råd att ge alla barnen en bra och stabil uppväxt. Jag hade gärna haft barn nu men vi har väntat tills vi flyttat ihop och har stabila inkomster vilket vi kommer ha nu när vi flyttar så drömmen närmar sig. Jag har alltid känt det att jag vill vara mamma det är min högsta dröm, och ja jag vet att allt inte är en dans på rosor. Jag har passat mina syskonbarn många ggr och vet att det är mycket jobb och att man är helt slut speciellt de första månaderna. Men det är ändå något jag längtar efter <3 Så kanske inom en snar framtid ?!?



 

Kommentarer
Postat av: Anny

tjolahopp tjolahej:) ja så klart får du länka mig:)

2009-02-20 @ 03:15:47
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0