Dag 2 i Skara !!!


3/2-09

Idag var det dax för  fotografering till våra kort :P haha bra för jag behövde ett nytt... Så ja efter frukosten åkte vi dit så vi var där runt tjugo i åtta... Haha aja jag tror min bild blev katastrof iaf men aja skit samma egentligen den blev säkert bättre än min förra vilket fall.. Sedan var det dax för lyssna på allt om ekonomin.. Plötsligt fick jag så sjukt ont i magen så jag trodde jag skulle börja gråta :/ Men fick sitta och hålla god min.. Sedan kom en kvinna som pratade om Kundtjänst och sedan en man som snackade om service och visade oss runt i service avdelningen :) Sedan var det dax för lunch. Då käkade jag lax med potatis och sallad..Och hade fortfarande sjukt ont i magen så tillslut sa Katarina nej nu åker du tillbaka till hoteller och vilar så bad hon torsten köra mig så det gjorde han.. Så la jag mig och vila, sedan vid 16 tiden ringde katha och fråga hur jag mådde, och då mådde jag ju bättre så jag hängde med tjejerna ut för käka.. För idag åkte vissa ner till malmö butiken för lära sig kundtjänst sen vissa stack till nya butiken för bygga sen en grupp åkte till en annan butik för praktisera men tjejerna som skulle lära sig kassan skulle göra det i Skara så :) men ja som sagt så tack vi ut i skara för äta :) Så ville dom käka kina mat så vi parkerade sen fråga vi någon på gatan om det fanns någon så förklarade dom vägen :) Så vi hittade... Jätte trevlig kväll detta alltså, käkade friterad kyckling med nudlar :) jag tyckte faktiskt om det förutom att nudlarna var lite kalla men dom andra gilla inte sin mat direkt.. Hahaha... Aja dessa tjejerna är hel goa asså :) Vi har så himla roligt tsm... Efter maten stack vi inom Ica lr vad det var och alla köpte nåt att snaska på under kvällen... Sen stack vi hem till hotellet och gick in på våra rum och slappade och kollade tv :)




Utsikten från mitt rum :) En äventyrsgolfbana .




Så bad vi servitören ta en bild, vett i tusan vad han gjorde för ljuse skulle bli sådär knas :S
Från Vänster: Sofia, Mimmie och jag sedan på andra sidan är det Kristina och Katarina :)




Mimmie leker tjur lr vad det var... Haha



Friterade kycklingen :) Åt typ halva sen orka jag inte mer ... haha






Kommentarer
Postat av: Marie

Vad härligt att läsa! Verkar som om du kommer att stortrivas! Skitroligt :D Vilken söt mage Katta har fått :D Kram!

2009-02-05 @ 23:20:21
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0