Julshopping



Igår gick jag upp redan lite efter 7 på morgonen, knappt jag orkade resa mig. Men så hämtade mamma mig efter 8 så stack vi lite ärenden innan jag skulle hjälpa henne köpa de sista julklapparna. Hon hade verkligen oturs dag idag, först tog automaten kortet så vi fick ringa banken sen åka till banken så hade dom inte öppnat så fick vänta där ett tag o.s.v. men allt ordnade sig tillslut iaf. Sen gick vi en runda på Entre där jag köpte en tröja och mamma köpte två julklappar till mig :) Efter det åkte vi till Jysk och efter det Jägersro. Hon fick iaf tag i alla julklapparna så nu har hon bara en liten till, till Zara. Jag har massa kvar att handla men jag har idétorka. Men ja sen när mamma släppte mig hemma var jag sjukt trött så gick och vilade en stund, vaknade två timmar senare med huvudvärk för jag inte ville tiga upp igen men tvingade mig själv till det. Sen blev huvudvärken bara värre så tillslut hade jag migrän och had einga alvedon hemma heller. Men jag hade tur, hittade 3 alvedon i min väska så då blev huvudvärken lite bättre iaf. Så åt vi spagetti och köttfärssås och tittade på How I met your mother.



Härlig dag förutom huvudvärken iaf, roligt att julshoppa fast att det inte ens va jag som gjorde de ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0