Full rulle



Har varit full rulle idag också därför ännu en dag med dålig uppdate, hoppas ni står ut nu under juletid. Men efter frukosten stack vi till Lund och köpte de sista tapeterna som ska upp i hallen. En som uffe känner ska komma och kolla om han kan sätta upp de till oss och för hur mycket. Eftersom det är rätt så klyddigt i vår hall med jätte högt i taket i trappan och sådär.Och jag vill inte att Johan ska stå där och balansera. Men ja sen efter det körde vi inom Maxi och köpte lite saker till våra räkmackor. Sedan hem och förberede dom innan vi stack in i stan. Dock var det inte som vi trodde så stack inom 30min igen, hem och passade Zara för hon är sjuk tills dom andra kom hem. Efter det åkte vi hem och åt våra utsökta räkmackor som jag glömde ta foto på :/ och kollade på how I met yout mother. Och nu satte jag mig lite snabbt här men ska snart prova att sova faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0