En liten rundtur idag



Först var vi på Harald Nyborg en runda men allt vi ville ha var slut. Så blev inom Ikea en sväng och där hittade vi något som jag tror vi kommer köpa till vår skjutdörrsgarderob men vi skulle tänka på det lite.. Inte jätte jätte bråttom förrän golvet är lagt ändå. Blir väl lördag om vi har tur :) Och så blev det ju korv efter det såklart.. Kan ju inte gå på ikea utan att käga korv. Sen åkte vi till barnvagnsaffären för att titta på barnvagnen igen och ja vi båda var nog överens om att vi ska köpa den. Den hade bara 5 veckors leverans så det är också rätt nice. När vi var klara där åkte vi till Maxi och köpte det sista inför imorgon och sen hem och åt lite middag innan älsklingen åkte till jubbet..



Sen har jag städat en del hemma, dukat lite och tagit fram det som ska tina inför imorrn.. Tänk att det är julafton imorgon?!*wiie*


Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att du längtar som så gärna vill ha en liten bebbe hehe. För mig dröjer det förhoppningsvis MASSA år till OM jag ska ha ngn.:p



Gör sparkarna inte alls något ont då? Utan känns bara mysiga? Måste kännas konstigt att ha en liten inuti sig, ovant :)

Värre när den ska ut, kunde varit liten som ett ägg.

Är det jobbigt att sova om nätterna?



Jaa tiden har gått helt galet fort men jag hoppas den går lika fort till sommaren, trött på kyla nu men det e faktiskt mysigt att det åtminstone e snö på julafton för en gångs skull :)



Hoppas du får en underbar julafton i allafall och God Jul :)

Kram

2009-12-23 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0