Släktträffen på leklandet !



Nu har det varit öde i min blogg ett tag så tänkte försöka liva upp med ett "vanligt" inlägg och inte ett gnälligt. Så tänkte skriva lite om när vi var på Johan´s släktträff i Blekinge. Vi skulle vara där kl 18:00 förra lördagen (15aug) och vi försökte sova länge så vi gick väl upp runt halv ett eller vad den var. Då var robban redan uppe, så käkade vi frukost och sådär. Men jag mådde sjukt dåligt så vi fick vänta med att köra tills jag mådde lite bättre. Tar ju ca 3 timmar att köra upp dit. Så vi drog runt 15 tiden, inom Maxi och köpte lite färdkost sen bar det iväg. Tycker det är mysigt när man åker bil så långt, råkade t.om somna lite fast jag försökte hålla mig vaken för älsklingens skull <3 Vi var väl framme runt kvart i sex och så stod det en del precis utanför leklandet som vi hälsade på sen gick vi in och hälsade där inne. Så fick vi välkomstdrinkar :) Sen var det mest mingel en stund innan maten. Till mat var det kycklingspett med pommes och sallad och även revbensspjäll till dom som ville. Efter maten fick man göra vad man ville i leklandet och alla for omkring överallt. Dock hade jag lite ont i magen så kollade mest på dom andra tsm med josefin. Men sen efter ett tag mådde jag bättre så då testade vi också bilarna, sköt bollar med kanonsakerna och gick även en runda i laborinten, Och spelade airhockey såklart ;) Riktigt skoj skoj !! Sen var det efterrätt, paj med vaniljsås <3 gotti gott.. Vi stack väl runt 1 tiden och så fick vi sova hemma hos tomas och hans familj. Även susanne, rolf, benne och jakob sov där så de va nice.




Älskling när han skjuter med kanonsakerna :P



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0