Fullt ös !!



Mamma och Zara kom "imorse" när älsklingen sov och jag låg och gotta mig i sängen med hans mobil, sjukt roligt spel han har på den. Jag är helt fast ! Ja så satt vi och snackade massa o.s.v. så kom även wilma. Så började dom spela Wii medans jag och mamma gick och slängde glasflaskorna och gick även och hälsade på hos brorsan en sväng. Efter en stund gick vi hem igen så satt vi där ute så kom dom också igen :P Så satt vi alla och pratade en stund innan dom gick hem. Mamma var även gullig och gick och lämnade in min cykel på lagning så ja får väl den om någon vecka sådär. Sen åkte dom i förväg till syrran och lämnade stolar vi hade lånat så gjorde vi oss klara och mötte dom där och så bar det av till Burger King. Satt och snacka ett tag innan mammi och Zara skulle kila. Och jag och älsklingen stack in och köpte massa frukt och annat gott :) Och nu ska vi ner och kolla på Smallville <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0