Twilight sagan del 4 !!


Jaha nu har jag läst slut på den sista boken också så nu vet jag allt som kommer hända. Nyfikna ?! Nej men jag ska inte avslöja något ni inte vill vilket fall för det lär inte bli så skoj sedan när filmerna kommer och man vet vad som kommer att ske. Men jag måste säga att jag gillade 4e boken mest sedan 3an kommer på andre plats och sist 2an.. Jag har ju inte läst första boken ännu så den vet jag inte riktigt hur pass bra den är men filmen är ju strålande så varför skulle inte boken vara det isf ?? Längtar tills November när 2a filmen kommer på bio !!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har tagit mig friheten att göra en egen namnlista för att hjälpa till med att få hit Little Ashes filmen till Sverige (där Robert Pattinson är en av rollerna). Så snälla, skriv ditt namn på denna listan;

http://www.namnlista.se/little-ashes-till-sverige

Om du dessutom har en twilightrelaterad blogg/har kompisar som gillar twilight eller helt enkelt har snälla kompisar som kan skriva på, så fråga runt överallt och lägg gärna in listan på din blogg/någon annanstans så att andra personer också kan skriva på! :)



Hoppas verkligen att vi får se filmen här i Sverige!

lovisao.blogg.se/twilight

2009-04-29 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0