Torsdag!


Steg upp och åt lite frukost sen började jag läsa en del i teoriboken.. Måste vara igång nu hela tiden varje dag så jag tillslut kan det.. Skulle varit super med körkortet nu till sommaren ju. Men sen kom Zara efter en stund så satt vi och spela Mario några timmar tills Johan steg upp.. Så kom han ner och spelade lite så försökte jag plugga en del till men nu spelar dom Guitar hero så nu kan jag inte koncetrera mig :/ Lite tråkigt men ja jag ska ju inte köra förrän den 22 så jag har ju ett tag på mig att plugga så.. Jag älskar att jag äntligen kommit igång med körkortet sån befrielse det kommer vara sen när jag väl har tagit det.. Skönt att man äntligen tagit tag i det liksom !!


Är ju ledig idag vilket ni säkert har förstått .. Sen jobbar jag hela påskhelgen och så ska vi på påskmiddag hos Johans föräldrar på lördag efter jobb.. Men annars idag så händer inte så mycket.. Älsklingen tycker att vi aldirg bara varit hemma och tagit det lugnt utan alltid haft saker att göra så idag ska jag inte nämna nåt med att hitta på nåt :P haha..


Snart ska jag iaf göra middag tror det blir resten av Tacopajen idag eller så ska jag göra gränsakssoppa..

Vad ska ni äta idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0