Tisdag idag va ?!



Jobbade 8-15 idag vilket var riktigt riktigt skönt. Hade jätte mycket att göra på jobbet, en hel del folk + jag hade en lista med uppgifter jag hade fått av Katta som jag skulle försöka hinna med om jag hann. Och jag hann hela listan utom att fylla på gottesaker så det bad jag Mimmi och Christina att göra :) Sen cyklade jag hem och den jäkla vinden var mot mig idag också.. Riktigt jobbigt att cykla då men men kanske ger lite träning.. Haha.. När jag kom hem var älsklingen redan hemma så vi låg och mös lite i soffan sen ringde jag mamma hon hade glömt att vi skulle köra idag.. hon var med uffe i stugan nu när dom ska sälja den så hade det varit någon fotograf där idag och tagit bilder till annonsen.. Men ja det var skönt att inte köra idag faktiskt hade lite ont i huvudet.. Så vi åkte till maxi och handlade lite sen åkte vi inom Kniv och Gaffel och köpte food med oss hem... Friterad spätta *najs* Sen har vi bara slappat i soffan och tittat på Simpsons på 6an.. Tre avsnitt i rad ;)

Vad har ni hittat på idag ?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0