Söndag !



Mycket att göra på jobbet idag vilket var riktigt skoj.. Sen kom älsklingen under min lunch för vi skulle köpa en grill till vår grillkväll idag men ja vi hittade inte den på lagret så vi fick köra som idioter till den andra butiken och köpa den en tillbaka och vi hann innan min lunch var slut. När jag kom tillbaka var det 8 min kvar så fick värma maten snabbt och sedan kasta den i mig vilket var lite synd för det var tacopaj och jag ville ju njuta av den :/ Men ja huvudsaken är att jag hann :) Wiii...
Sen slutade jag 17 och cyklade hem med racer fart eftersom alla killarna skulle komma runt 18..



Ska gå ner och umgås lite, skriver mer ikväll om grillkvällen och visar lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0