Shopping !!



Efter körlektionen gick jag en runda i stan.. Riktigt härligt idag ju.. 

Först blev det en klänning från Jc men har dock ingen bild på den för när jag prova den hemma för visa Johan så var jag tvungen att laga mat samtidigt eftersom han skulle jobba.. Så råka såklart köttfärsen stänka på den :/ Så har fått kasta in den i tvättmaskinen och hoppas att den blir ren annars får jag dra dit och köpa en till för den var super söt..


Sen köpte jag en vit t-shirt och ett vitt linne på H&M
Och chinos och den svarta kortärmade boleron på Gina Tricot :)

Skulle köpt skor också men ja mina tår blödde en del efter mina tånaglar borra in sig i dom, så inte så fräscht att prova skor då så jag hoppade över det :P

Men jag är fortfarande super shopping galen :)
Så blir väl kanske en sån dag på lördag igen lr något..



Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med shopping! =)

2009-04-28 @ 17:49:26
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0