Onsdag !!



Jaha idag har man ju inte särskilt mycket att skriva eftersom jag har jobbat hela dagen (9:30-19) Fick en hel del att göra i slutet, skulle bygga om ibland batterierna och lite sådant så Adde och jag pillade en del med det men hann inte bli klara så får fortsätta imorgon när jag kommer dit.. Sen cyklade jag hem så hade mammi ringt så jag fickr inga upp henne.. Hon undrade om vi ville komma och grilla imorgon och jag vill det men så verkar det som våra gemensamma polare ska komma hit till oss och grilla.. Så ja jag får se annars får jag be mammi hämta mig och sånt :P hehe..

Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

sv: mmm :( och den tog aldrig slut heller :o

2009-04-29 @ 21:21:22
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0