Måndagen !


På jobb gick tiden riktigt snabbt idag :) Rätt mycket folk och så hade vi massor att göra med att kolla upp lagersaldo o.s.v.  Och eftersom jag jobbade 6 timmar idag bara så hade jag 30min lunch så stack in på Coop och köpte jogurt och en banan :) Slutade 19 idag och så hämtade min älskling upp mig eftersom han hade kört mig dit efter körskolan för att jag skulle hinna..  Så åkte vi hem och slappade lite i soffan innan vi fixade middag.. Blev spagetti med biffarna som blev över igår.. Gotti gott !! Sen nu sitter vi här lite vid datorerna och jag tänkte plugga lite teori om jag orkar.. Känner mig rätt slut i huvudet... Men ska försöka en stund iaf..

Vad har ni hittat på idag ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0